Skip to main content
rotatenarativ

Termeni și Condiții

coffee flower
CONSIDERAȚII GENERALE

Magazinul online disponibile la adresele www.narativcoffee.ro denumit în continuare Narativ Coffee este administrat de S.C. Narativ Distribution S.R.L, cu sediul social in str. Holdelor nr. 21, bl. A28, sc. C, ap. 11, localitatea Timișoara, jud. Timiș, Romania, persoană juridică română înregistrată la Oficiul Registrului Comerțului sub nr. J35/1182/2020, având codul de înregistrare fiscal RO42546785. Telefon: 0735.283.566

Prezentul document denumit în continuare “Termeni și Condiții” reprezintă un contract la distanță și stabilește termenii și condițiile de utilizare și modul de desfășurare a achizițiilor de PRODUSE și SERVICII comercializate prin intermediul magazinului online Narativ Coffee.

Prin acceptarea Termenilor și a Condițiilor, sunteți, de asemenea, de acord cu Politica de retur, Politica de confidențialitate, precum și cu toate celelalte documente menționate în cuprinsul prezentului document.

S.C. Narativ Distribution S.R.L își rezervă dreptul de a modifica în orice moment Termenii si Condițiile. Orice modificări aduse Termenilor și Condițiilor vor intra în vigoare numai pentru comenzile noi, înregistrate după publicarea modificărilor respective pe acest site web. Astfel, vă rugăm să citiți Termenii și Condițiile, înainte de fiecare COMANDĂ, pentru că este posibil să fi intervenit modificări de la ultima vizită pe acest site web.

S.C. Narativ Distribution S.R.L depune eforturi pentru menținerea corectitudinii informațiilor afișate pe magazinul nostru online. Cu toate acestea, având în vedere posibile erori cu privire la aceste informații, precizăm că imaginile PRODUSELOR au caracter informativ, iar PRODUSELE livrate pot diferi de imaginile de prezentare, datorită modificării caracteristicilor, design-ului, fară notificare prealabilă din partea producatorilor (aplicabile în cazul ustensilelor, care sunt produse de persoane terțe). De esemenea, unele caracteristici sau prețul PRODUSELOR prezentate pe site, pot fi modificate fără preaviz sau pot conține erori de operare.

Promoțiile și ofertele prezente pe magazinul nostru online sunt valabile în limita stocului disponibil.

Promoțiile ce rulează pe magazinul online Narativ Coffee nu se cumuleaza cu alte promoții/programe speciale de discount.

Dacă aveți orice întrebări cu privire la Termenii și a Conditiile  de utilizare a magazinului online Narativ Coffee, vă rugăm să ne contactați pe mail la comenzi@narativcoffee.ro sau la numerele de telefon: 0735.283.566

DEFINIREA TERMENILOR UTILIZAȚI

UTILIZATOR: persoana care accesează magazinul nostru online, în scopuri private sau profesionale și care a acceptat Termenii și Condițiile de utilizare a Narativ Specialty Coffee prin finalizarea procesului de înregistrare.

CLIENT: acel utilizator ce inițiază și finalizează o COMANDĂpe www.narativcoffee.ro

VANZĂTOR:  S.C Narativ Distribution S.R.L

UTILIZARE ABUZIVĂ: utilizarea magazinului nostru online într-un mod contrar practicii în domeniu, a reglementărilor sau prevederilor legislației în vigoare sau în orice alt mod care poate produce prejudicii companiei noastre sau celorlalți utilizatori.

COMANDĂ: document electronic, generat ca urmare a accesării magazinului online de către un CLIENT, ce intervine ca formă contractuală între S.C. Narativ Distribution S.R.L și CLIENT.

CONTRACT: o COMANDĂ confirmată de către S.C. Narativ Distribution S.R.L  prin care suntem de acord să livrăm CLIENTULUI PRODUSELE solicitate de acesta, iar CLIENTUL este de acord să efectueze plata acestora.

REVIEW: o evaluare scrisă de către deținătorul sau beneficiarul unui produs sau serviciu, evaluare redactată pe baza experienței personale și capacității acestuia de a realiza comentarii calitative și de a spune dacă produsul sau serviciul respectă sau nu specificațiile menționate.

COMENTARIU: apreciere sau observație cu scop critic, pe marginea unui Review sau a unui alt comentariu.

INTREBARE: formula de adresare către alți UTILIZATORI/CLIENȚI/ CUMPĂRĂTORI cu scopul de a obține informații despre produsele sau serviciile din pagina respectivă.

RASPUNS: informație scrisă care este transmisă UTILIZATORILOR/CLIENȚILOR/CUMPĂRĂTORILOR care a adresat o întrebare în site, în pagina unui anumit produs. Răspunsul reprezintă o explicație oferită de un UTILIZATOR/CLIENT/CUMPĂRĂTOR unui alt UTILIZATOR/CLIENT/CUMPĂRĂTOR în cadrul unei discuții.

DOCUMENT: prezentele Termene și Condiții.

NEWSLETTER: mijloc de informare periodic, exclusiv electronic, respectiv postă electronică (e-mail, SMS) asupra Bunurilor și Serviciilor și/sau a promoțiilor desfășurate de VÂNZĂTOR într-o anumită perioadă.

ZILE: În cazul în care nu este stipulat altfel, termenul ZILE face referire la zile lucrătoare.

UTILIZATORII site-ului www.narativcoffee.ro sunt rugați să citească cu atenție termenii și condițiile de utilizare ce guvernează desfășurarea tuturor operațiunilor și a raporturilor între părți, acestea fiind considerate prevederi minimale aplicabile ce se adaugă prevederilor legislației românești în vigoare. Termenii și condițiile pot fi modificate oricând prin actualizarea conținutului acestui document, aceste modificari devenind obligatorii cu efect imediat pentru toți UTILIZATORII.

DREPTURI DE AUTOR

Utilizarea site-ului www.narativcoffee.ro implică acceptarea anumitor termeni și condiții de utilizare, evident, sub forma unui contract legal între utilizator și SC NARATIV DISTRIBUTION SRL. Vă rugăm să citiți cu atenție paragrafele următoare.

Întregul conținut al site-ului www.narativcoffee.ro este protejat conform legii dreptului de autor și legilor privind drepturile de proprietate intelectuală. Folosirea fără acordul scris al SC NARATIV DISTRIBUTION SRL a oricăror elemente aparținând site-ului www.narativcoffee.ro se pedepsește conform legilor în vigoare.

Societatea NU conferă dreptul utilizatorului de a modifica parțial sau integral site-ul web, de a reproduce parțial sau integral site-ul, de a copia, vinde sau exploata site-ul în orice altă manieră fără acordul societății. Vizitatorul / Clientul nu va modifica, copia, distribui, transmite, afișa, publica, reproduce, acorda licențe, crea produse derivate, transfera sau vinde orice fel de informație sau servicii obținute de pe sau prin intermediul acestui site web.

Conținutul prezentului site, inclusiv, dar fără a se limita la logo, reprezentări stilizate, simboluri, imagini, fotografii, conținut texte și altele asemenea, sunt proprietatea exclusivă a SC NARATIV DISTRIBUTION SRL. Este nepermisă copierea, distribuirea, publicarea, modificarea, completarea, utilizarea, expunerea, includerea, legarea, transmiterea, îndepărtarea însemnelor, fotografiilor, imaginilor, bucăților de text, afișarea, vinderea, etc, a informațiilor, datelor, conținutului, fotografiilor, fără permisiunea expresă acordată în scris de către SC NARATIV DISTRIBUTION SRL.

Niciun Client nu dobândește, prin utilizarea și accesarea site-ului vreun drept sau vreo licență de utilizare a vreuneia dintre informațiile de pe site. Niciun client nu are dreptul de a utiliza un dispozitiv automat sau manual pentru a monitoriza materialele disponibile pe site.

DESFASURAREA OPERATIUNILOR DE VANZARE

 Accesul în vederea efectuării unei COMENZI îi este permis oricărui CLIENT/CUMPĂRĂTOR.

Pentru motive justificate S.C. Narativ Distribution S.R.L  își rezervă dreptul de a restricționa accesul CLIENTULUI/CUMPĂRĂTORULUI în vederea efectuării unei COMENZI și/sau la unele din modalitățile de plată acceptate, în cazul în care consideră că în baza conduitei sau a activitîții CLIENTULUI/CUMPĂRĂTORULUI pe site, acțiunile acestuia ar putea perturba sau prejudicia în orice fel activitatea S.C. Narativ Distribution S.R.L  sau a celorlalți clienți.

 În oricare dintre aceste cazuri, CLIENTUL/CUMPĂRĂTORUL se poate adresa Departamentului de Relații cu Clienții al Narativ Specialty Coffee, pentru a fi informat cu privire la motivele care au condus la aplicarea măsurilor sus-menționate.

 Prin lansarea unei COMENZI pe www.narativcoffee.ro , CLIENTUL este de acord să fie contactat (telefonic, prin SMS sau prin e-mail) de către reprezentanții magazinului nostru online.

 Dacă S.C. Narativ Distribution S.R.L  confirmă executarea unei COMENZI, acest lucru va implica o acceptare completă a termenilor COMENZII. Acceptare comenzii de către compania noastră se consideră finalizată atunci când există o confirmare electronică (e-mail sau SMS) din partea SOCIETĂȚII către CLIENT, fără a necesita o confirmare de primire din partea acestuia din urmă. 

 S.C. Narativ Distribution S.R.L  nu consideră în niciun moment o COMANDĂ neconfirmată ca având valoarea unui CONTRACT. Așadar, CONTRACTUL intră în vigoare la confirmarea COMENZII de către companie.

 Prezentele termene și condiții generale de vânzare vor sta la baza CONTRACTULUI astfel încheiat. 

OBIECTUL CONTRACTULUI

Obiectul CONTRACTULUI îl constituie PRODUSUL/PRODUSELE cu privire la care CLIENTUL și-a exprimat opțiunea de a le cumpăra, prin generarea unei COMENZI pe www.narativcoffee.ro , confirmată de către VÂNZĂTOR, S.C Narativ Distribution S.R.L. PRODUSUL/PRODUSELE are/au caracteristicile menționate pe magazinul online.

PREȚUL CONTRACTULUI

Prețul PRODUSULUI/PRODUSELOR este acela menționat pe www.narativcoffee.ro . Acesta poate fi modificat în orice moment, fără preaviz. Excepție fac doar comenzile ce au fost deja confirmate. Modificările prețurilor nu se aplică retroactiv.

 În cazul în care CUMPĂRĂTORUL nu poate fi contactat folosind detaliile de contact pe care le-a furnizat în timpul procesului de COMANDĂ, într-un termen rezonabil de 5 zile calendaristice, Narativ Specialty Coffee  va considera COMANDA  anulată și CUMPĂRĂTORUL va fi notificat despre aceasta prin e-mail sau SMS. 

 S.C Narativ Distribution S.R.L  depune toate eforturile pentru ca prețurile afișate să fie corecte. Cu toate acestea, este posibil să apară și erori. În cazul în care S.C Narativ Distribution S.R.L  descoperă o eroare legată de prețul unui/unor PRODUS/PRODUSE comandate deja de către CUMPĂRĂTOR, acesta va fi informat cât mai curând posibil, cu privire la eroarea produsă. În aceste situații, CUMPĂRĂTORUL va avea opțiunea fie de a reconfirma COMANDA la prețul corect, fie de a anula COMANDA.  

 În cazul în care CUMPĂRĂTORUL decide anularea Comenzii, după ce a fost informat cu privire la prețurile corecte ale PRODUSELOR, însa anterior acestui moment a achitat deja prețul PRODUSELOR comandate, S.C. Narativ Distribution  S.R.L  va oferi rambursarea diferenței în cel mai scurt timp posibil, dar fără a depăși 10 zile de la data anulării.

 În măsura în care S.C. Narativ Distribution S.R.L  nu a informat CUMPĂRĂTORUL cu privire la prețurile eronate, potrivit prevederilor din prezenta secțiune și a confirmat COMANDA, contractul valabil încheiat va fi executat în mod corespunzător și PRODUSELE vor fi livrate în conformitate cu secțiunea MODALITĂȚILE DE LIVRARE.

Prețurile afișate includ TVA precum și orice altă taxă, dar nu includ cheltuielile de expediere și livrare.

MODALITATILE DE LIVRARE

Transportul este GRATUIT pentru comenzile de minim 50 RON cu adresa de livrare în Timișoara și zonele limitrofe (imediata vecinătate a localității Timișoara), doar pentru comenzile care se achită doar prin plata online cu Card Bancar.

Pentru comenzile din afara localității Timișoara (și a zonelor limitrofe), comenzile cu o valoare de minim 50 RON beneficiază de transport GRATUIT. Achitarea acestora se poate realiza atât în sistem ramburs, cât și prin plata online cu Card Bancar

În cazul în care, în momentul procesării comenzilor unui CLIENT se constată că acesta a plasat două sau mai multe comenzi ce au în momentul respectiv statusul „Înregistrată” și date identice de livrare/expediere, cele doua comenzi vor fi cumulate/unite din sistemul nostru. Comenzile unite se anuleaza automat, iar produsele vor fi adaugate intr-o noua comandă.

Ca măsură restrictivă pentru CLIENȚII ce nu ridică PRODUSELE comandate, ne rezervăm dreptul de a nu mai expedia noi comenzi fără ca plata acestora să fie efectuată integral în avans.

În situația în care CLIENȚII ce au comenzi neridicate doresc să comande produse cu plata în sistem ramburs, aceștia vor trebui să achite în avans contravaloarea următoarei comenzi plus cea a transportului tur-retur pentru comanda neridicată anterior. Ulterior, opțiunea de plată în sistem ramburs va fi din nou disponibila la finalizarea comenzilor.

După confirmarea comenzii și expedierea acesteia, clientul va primi un e-mail sau SMS ce va conține numărul documentului de transport (AWB), dacă este cazul (pentru CLIENȚII care au optat pentru metoda de livrare a comenzilor prin intermediul curierilor naționali) pentru verificarea stadiului transportului, valoarea comenzii, modalitatea de plată. 

S.C. Narativ Distribution S.R.L  își va îndeplini obligațiile contractuale în termen de maxim 14 zile de la data la care a comunicat CLIENTULUI mesajul de confirmare referitor la COMANDĂ. În cazul în care nu poate executa CONTRACTUL din cauza că PRODUSUL nu este diponibil, S.C. Narativ Distribution S.R.L  va informa CLIENTUL despre aceasta situație.

S.C. Narativ Distribution S.R.L  poate livra CLIENTULUI un produs similar având același preț, în situația în care PRODUSUL solicitat inițial nu este disponibil, numai după informarea și cu acordul CLIENTULUI. 

PRODUSUL va fi livrat CLIENTULUI prin serviciile de curierat rapid cu care colaborează compania noastră conform opțiunii CLIENTULUI.

După semnarea documentelor de livrare, CUMPĂRĂTORUL dobândește posesia fizică a PRODUSELOR comandate. Din acest moment, CUMPĂRĂTORUL preia toate riscurile asupra PRODUSELOR, respectiv riscul de pierdere sau de deteriorare.

În cazul în care CUMPĂRĂTORUL nu este disponibil personal, poate desemna o terță persoană care să preia PRODUSELE în numele său. Reprezentantul CUMPĂRĂTORULUI trebuie să fie o persoană cu capacitatea juridică necesară, respectiv să fi împlinit vârsta de 18 ani, pentru a putea primi, în numele CUMPĂRĂTORULUI, PRODUSELE.  

MODIFICARE SAU ANULARE COMANDĂ

Posibilitatea anulării unei comenzi a cărei status este „INREGISTRATĂ” este disponibilă direct în contul de client, pagina „Contul meu” în secțiunea „Comenzi”. Dând click pe butonul „VEZI DETALII” și accesând pagina de detalii a comenzii aveți posibilitatea de a o anula, apasând butonul „ANULAȚI COMANDA” aflat sub secțiunea „PREȚ TOTAL”. 

În cazul în care CUMPĂRĂTORUL dorește să modifice sau să anuleze o COMANDĂ a cărui status este: „ÎN PROCESARE” sau „CONFIRMATĂ”, acesta poate contacta Departamentul de Relații Clienți prin email la adresa: comenzi@narativcoffee.ro sau telefonic, în intervalul orar 9.00 – 19.00, la numerele de telefon:0735.283.566

O comandă al cărei status este „EXPEDIATĂ” se poate anula doar telefonic, și doar în cazul în care aceasta nu a fost înca preluată de către firma de curierat. Comenzile cu status ”EXPEDIATĂ” nu se pot anula în perioadele de promoție când numărul de comenzi procesat este foarte mare.

În cazul în care o comandă nu poate fi anulată, CLIENTUL are doar posibilitatea de a returna/refuza comanda.

O comandă ce nu a fost ridicată va avea ca și consecință directă aplicarea unui sold pozitiv în contul clientului. Valoarea soldului este echivalentă cu costul transportului dus – întors menționat de client în formularul de comandă. Un client care nu și-a ridicat o comandă va avea întotdeauna, ca și opțiune viitoare de plată agreată, achitarea în avans (virament bancar) a produselor dorite.

Comenzile anulate rămân vizibile în istoric.

MODALITĂȚI DE PLATĂ

Prețul, modalitatea de plată și termenul de plată sunt specificate în fiecare COMANDĂ. S.C. NARATIV DISTRIBUTION S.R.L  va emite catre CLIENT o factură pentru PRODUSELE/SERVICIILE ce urmează a fi livrate, obligația CLIENTULUI fiind să furnizeze toate informațiile necesare emiterii facturii conform legislației în vigoare. 

Plățile se fac numai in moneda națională – leu/lei.

Plățile se pot efectua în sistem ramburs, plată online cu cardul bancar sau prin depunere de numerar în cont.

Plata în sistem ramburs: Se face în numerar, integral, la livrarea PRODUSELOR. În cazul livrării COMENZII printr-o firmă de curierat, plata COMENZII se face dupa verificarea integrității ambalajului exterior (cutiei) de către CLIENT. Plata se va face direct către firma de curierat pe bază de chitanță.

Plata online cu cardul bancar: Se face prin intermediul unui procesator de plăți online acreditat, Netopia. Această metodă de plată este destinată tuturor posesorilor de carduri emise sub sigla Visa, Mastercard sau Maestro din orice monedă.                                                            
Pentru efectuarea plății veți introduce numărul cardului dumneavoastră, data expirării și codul CVV2/CVC2 (ultimele trei cifre inscripționate pe banda de pe verso, ce conține și semnătura dumneavoastră). Sunt acceptate și carduri emise în alte valute. Plata va avea loc în RON, în urma conversiei valutare la cursul Visa/Mastercard și cursul valutar al băncii emitente a cardului dumneavoastră.
În momentul a anularii unei comenzi achitate online cu cardul bancar, se trimite automat email de anulare plată către procesatorul plății, iar banii vor fi restituiți în contul dumneavoastră. De regula, acest proces dureaza aproximativ 14 zile calendaristice. Însă poate dura până la 45 de zile conform condițiilor băncii emitente a cardului.                                                      
În cazul în care un client susține că nu i-a fost rambursată suma totală/parțială a comenzii nici după cele 45 de zile, Netopia poate furniza un cod RRN pe baza căruia clientul poate lua legătura cu banca emitentă a cardului și poate solicita rembursarea sumei.

Nu se percepe niciun comision suplimentar pentru tranzacții. Narativ Specialty Coffee nu solicită și nu stochează niciun fel de detalii referitoare la cardul dumneavoastră.          

Depunere de Numerar in Cont: Se poate face la oficiile Băncii Transilvania de pe teritoriul României, în contul bancar menționat în factura proforma emisă de SOCIETATE.

Pentru plata „online cu Cardul Bancar” sau “Depunere de numerar în cont” expedierea comenzii se face doar după confirmarea plății.

POLITICA DE RETUR

Următorul aspect face referire doar la persoanele fizice conform legislației în vigoare.

Conform Ordonanței nr. 34/2014, privind regimul juridic al contractelor la distanță, produsele se returnează în termen de 14 zile calendaristice, de la primirea coletului. În situația menționată mai sus, CLIENTUL are dreptul de a returna orice produs în termen de 14 zile calendaristice de la recepționarea acestuia și poate solicita returnarea sumei de bani, schimbarea cu un alt produs sau returnarea contravalorii sub formă de voucher. În aceste cazuri, valoarea în bani returnată, produsul înlocuit sau returnarea contravalorii sub formă de voucher, se referă strict la costul produselor, exclus taxele de expediție.

Plata transportului aferentă produsului returnat respectiv cea aferentă produsului trimis pentru înlocuire îi revine clientului. 

În cazul în care se optează pentru:

Înlocuirea cu un alt produs, acesta va fi expediat în cel mai scurt timp posibil (în măsura în care este disponibil în stoc).

Rambursarea contravalorii produsului, aceasta va fi facută în termen de maxim 14 zile de la recepționarea de către S.C. Narativ Distribution S.R.L a coletului cu produsele returnate.

Returnarea contravalorii sub formă de voucher, pe care îl puteți folosi într-o viitoare comandă, aceasta va fi facută în termen de maxim 5 zile de la recepționarea de către S.C. Narativ Distribution S.R.L a coletului cu produsele returnate.

La retur sunt acceptate doar produsele care respectă întocmai forma în care ele au fost livrate, însoțite de factura de achiziție.

Nu se admit la retur:

– Produse care au fost desfăcute (Cafea măcinată, cafea boabe, produse lichide care au fost desigilate),

– Produse care au fost testate/utilizate,

– Produse care nu au etichetele intacte, au sigilii rupte ori șterse,

– Produse achizitionate de la alte magazine,

– Produse neînsoțite de documentele ce dovedesc achiziția (factură sau bon fiscal),

– Produse cu ambalajele deteriorate în orice fel.

Aceste măsuri sunt specifice produselor alimentare (cafea) și a produselor destinate întreținerii aparatelor de preparat cafea (decalcifiant sau altele), întrucât termenul de valabilitate al acestora se calculează începând cu prima deschidere a ambalajului, iar odată cu utilizarea/testarea lor apare riscul transmiterii de viruși prin transferul produsului altei persoane.

PROCEDEUL DE RETURNARE AL PRODUSELOR

Pentru a realiza returul unui produs urmați pașii de mai jos:

1. Asigurați-vă că produsul corespunde întocmai condițiilor de mai sus.

2. Contactați serviciul Relații Clienți prin email la adresa  comenzi@narativcoffee.ro  sau telefonic: 0735.283.566

3. Ambalați produsul corespunzător pentru ca acesta să fie ferit de șocuri ce pot apărea în timpul transportului. Produsele care ajung retur în formă necorespunzătoare datorată ambalării defectuoase nu vor putea beneficia de garanția returnării.

4. Expediați coletului la adresa: Spl. Nicolae Titulescu nr. 7, Telefon: 0735.283.566 , prin orice serviciu de curierat rapid sau prin Poșta Română.

După recepționarea coletului veți fi contactat/contactată de un membru al departamentului Relații Clienți care se va ocupa de returul produsului dumneavoastră.

Atenție! Responsabilitatea cu privire la integritatea produsului pe perioada transportului în vederea returnării acestuia aparține exclusiv clientului. Produsele deteriorate în timpul transportului ce nu au fost ambalate corespunzător la expediere, nu vor fi acceptate la retur. Dacă produsul nu respectă întocmai condițiile menționate mai sus, compania noastră își ezervă dreptul de a nu accepta returul produselor. Contravaloarea transportului tur-retur cade în sarcina clientului.

TERMENII ȘI COSTUL LIVRĂRII

S.C. Narativ Distribution S.R.L  va livra PRODUSELE în cadrul termenelor menționate pe MAGAZINUL ONLINE pentru PRODUSUL comandat, la data generarii COMENZII sau în cel mult 30 de zile de la data la care CLIENTUL a generat COMANDA, cu excepția cazului în care părțile au convenit altfel.

În  cazul în care nu poate executa CONTRACTUL datorită faptului ca PRODUSUL sau serviciul nu este/nu mai este disponibil, SOCIETATEA va informa CLIENTUL despre această indisponibilitate, urmând ca sumele de bani achitate de către CLIENT pentru PRODUSUL sau serviciul indisponibil să fie rambursate în termen de maximum 14 de zile.

În cazul în care nu pot fi respectate termenele de livrare, S.C. Narativ Distribution  S.R.L  va anunța CLIENTUL cu privire la termenul estimat de finalizare a livrării.

În cazul în care S.C. Narativ Distribution S.R.L  primește informații eronate legate de facturarea sau livrarea PRODUSELOR, S.C. Narativ Distribution S.R.L  poate refuza onorarea livrării, fără ca acest lucru să se considere o încălcare a CONTRACTULUI sau poate stabili un nou termen de onorare a comenzii.

PRODUSELE comercializate de S.C Narativ Distribution S.R.L  pot fi livrate pe întregul teritoriu al României, utilizând modalitatea și termenul de livrare alese de dumneavoastră la efectuarea comenzii. După expedierea coletului, veți primi un email de notificare cu privire la noul status al comenzii.

EXPEDIEREA COMENZILOR

Toate comenzile ce sunt plasate de Luni până Vineri, expediate în ziua următoare plasării comenzii.

Comenzile lansate în zilele de sâmbătă și duminică sau în zilele libere prin lege, vor fi operate și expediate în urmatoarea zi lucrătoare. În cazul mai multor comenzi plasate de pe același cont, avem nevoie de confirmare telefonică pentru a putea expedia coletele.

În cazuri rare (promotii cu impact puternic, Black Friday, evenimente neprevăzute), procesarea comenzilor poate dura mai mult datorită volumului mare de colete. Cu toate acestea, procesarea comenzilor confirmate nu poate depăși 14 zile. Procesare comenzilor ce includ PRODUSE a căror stoc a fost greșit raportat de platforma noastra de ecommerce sau cele plasate de utilizatori ce nu au putut fi contactați de consilierii de vânzări ai companiei noastre, va fi amânată până la rezolvarea situației apărute.

MODALITATI SI COSTURI DE EXPEDIERE

În cazul COMENZILOR naționale

Transportul produselor comandate pe www.narativcoffee.ro  se face prin companiile ce oferă servicii de Curierat rapid, partenere precum Urgent Cargus și Fan Courier.

   • Tariful standard de livrare este de 12 lei pentru comenzi a căror valoare este mai mică de 70 RON.

   • Comenzile mai mari de 70 RON, beneficiază de TRANSPORT GRATUIT prin intermediul unuia dintre furnizorii noștri de servicii de curierat.

   • Termenul de livrare este în general de 2 zile lucrătoare din momentul expedierii coletului în localitățile aflate în aria de acoperire a companiei de curierat partenere și de maxim 10 zile pentru localitățile ce nu se află în aria de acoperire. Acești termini pot fi depășiți în anumite cazuri precum perioade de promoții (Black Friday, Crăciun, Paște etc.) sau perioade în care drumurile sunt impracticabile (inundații, căderi masive de zăpadă etc.).

   • Livrare se face în sistem Door to Door (coletul este livrat direct la adresa furnizată de către dvs.).

Ca măsură restrictivă pentru CLIENȚII ce nu ridică PRODUSELE comandate, ne rezervăm dreptul de a nu mai expedia noi comenzi fără ca plata acestora să fie efectuată integral în avans. În situația în care CLIENȚII ce au comenzi neridicate doresc să comande produse cu plata în sistem ramburs, aceștia vor trebui să achite în avans contravaloarea următoarei comenzi plus cea a transportului tur-retur pentru comanda neridicată anterior în cuantum de x lei. Ulterior opțiunea de plată în sistem ramburs va fi din nou disponibilă la finalizarea comenzilor.

În cazul COMENZILOR locale, cu adresa de livrare în Localitatea TIMIȘOARA

În cazul COMENZILOR plasate de Luni până Vineri, livrarea se va realiza fie în aceeași zi în funcție de disponibilitatea curierului sau cel târziu a doua zi lucrătoare după momentul confirmării comenzii. 

POLITICA DE CONFIDENȚIALITATE

Confidențialitatea informațiilor personale ale CLIENȚILOR Narativ Specialty Coffee este unul dintre aspectele pe care le tratăm cu cea mai mare seriozitate.

S.C Narativ Distrivution S.R.L colectează informații prin intermediul site-ului web www.narativcoffee.ro , în conformitate cu legislația română care face referire la aceste aspecte. Site-ul plaseaza „cookie-uri” pe calculatorul vizitatorului, ce sunt utilizate pentru autentificare, adăugarea de produse în coș, plasarea de comenzi și colectarea de informații statistice cu privire la utilizarea siteului nostru. 

Colectarea datelor se face prin:

     • Formularul de inregistrare CLIENT;

     • Formularul de recenzii produse;

     • Formularul de abonare newsletter; 

     Datele cu caracter personal colectate prin intermediul siteului sunt folosite pentru:

     • Facilitarea comunicării directe și indirecte cu CLIENȚII,

     • Facturarea PRODUSELOR/SERVICIILOR comandate de catre dumneavoastra,

     • Informarea utilizatorilor cu privire la statusul comenzilor plasate,

     • Livrarea PRODUSELOR,

     • Informarea UTILIZATORILOR cu privire la disponibilitatea de stoc a unuia sau mai multor PRODUSE,

     • Informarea UTILIZATORILOR asupra diferitelor oferte/promoții disponibile,

     • Informarii UTILIZATORILOR privind situația contului de pe www.narativcoffee.ro , evoluția și starea COMENZILOR, precum și evaluarea PRODUSELOR și serviciilor oferite.  

În conformitate cu prevederile Legii nr. 677/2001 pentru protecția persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal și libera circulație a acestor date, modificată și completată, S.C. Narativ Distribution S.R.L își asumă obligația de a administra în condiții de siguranță și numai pentru scopurile specificate, datele personale furnizate de utilizatorii site-ului nostru.

Compania noastră se angajează să nu transmită datele colectate către terți, cu excepția companiilor de Curierat în vederea livrării produselor și a situațiilor expres prevăzute de legislația statului Român în vigoare. Astfel, informațiile dumneavoastră cu caracter personal pot fi furnizate Parchetului, Poliției, Instanțelor Judecătorești sau altor organe abilitate ale statului, în baza și în limitele prevederilor legale și ca urmare a unor cereri expres formulate.

Orice UTILIZATOR care a furnizat explicit date cu caracter personal pe site-ul www.narativcoffee.ro  poate opta pentru ștergerea acestora din baza noastră de date prin trimiterea unui e-mail la adresa comenzi@narativcoffee.ro . În cazul în care utilizatorii nu doresc să primească în continuare comunicări comerciale prin email din partea companiei noastre, pot utiliza link-ul de dezabonare din footer-ul newsletter-ului Narativ Specilaty Coffee primit prin email.

Opțiunea de ștergere a contului se găsește în pagina „Setări” din cadrul secțiunii „Contul meu”. Pentru a șterge contul dumneavoastră de pe magazinul online Narativ Specialty Coffee, vă rugăm să introduceți parola actuală aferentă contului, apoi, dați click pe butonul „STERGERE CONT”.

În caz de litigiu, se va încerca mai întai o rezolvare pe cale amiabilă, în termen de 30 de zile lucrătoare de la înregistrarea reclamației la sediul S.C. Narativ Distribution S.R.L. În cazul în care după trecerea acestui termen nu se ajunge la o înțelegere, litigiul va fi soluționat de către Comisia de Arbitraj de pe lângă Camera de Comerț și Industrie a Municipiului Timișoara sau de către instanțele de judecată competente din  Municipiul Timișoara.

MODIFICARI ALE TERMENILOR ȘI CONDIȚIILOR

S.C. NARATIV DISTRIBUTIONSRL își rezervă dreptul, de a efectua schimbări în orice moment cu privire la conținutul site-ului www.narativcoffee.ro, politica, termenii și condițiile de utilizare, fără a fi necesară o notificare prealabilă către utilizatori în acest sens, deși vom fi atenți să anunțăm clienții despre aceste modificări.

Utilizatorul site-ului www.narativcoffee.roare obligația de a verifica în mod regulat termenii și conditiile de utilizare. În cazul în care nu este de acord cu modificările aduse acestora de catre S.C. NARATIV DISTRIBUTION S.R.L., va înceta utilizarea site-ului. Dacă utilizatorul continuă să folosească site-ul, se considera ca este de acord cu modificările efectuate.

Pentru informare, suport sau reclamații, ne puteți contacta la adresa comenzi@narativcoffee.ro , tel: 0735.283.566.